Térdfájdalom és futás. Tudja meg, hogyan enyhíteheti térdfájdalmát a Voltarennel

Futótérd – mit tehetünk, ha fáj a térdünk a futástól?

Mik a térdfájdalom és futás teendők térdfájdalom esetén? Pihentetés A rehabilitáció első szakaszában az érintett végtag tehermentesítése a cél.

Ortopédia Nincsenek megjegyzések Ha rendszeresen szeretne mozogni, akkor az egyik legkönnyebben elkezdhető mozgás a futás.

Így rövid időre szüneteltetnünk kell a térdfájdalmat okozó mozgásokat. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy pihenésen kívül semmit nem kell tennünk a gyógyulásunkért.

injekciós ízületi kezelés

Sőt az igazi munka csak most kezdődik! Lazítás nyújtás Az egyik legfontosabb hogy elkezdjük a feszes szövet lazítását, oldását.

a láb ízületeinek deformáló osteoarthrosis kezelése ha a láb ízülete fáj

Ehhez szerencsére ma már rengeteg eszköz áll a rendelkezésünkre. Különböző masszázshengerek, trigger labdák formájában.

térdfájdalom és futás

Itt azonban felhívnám a figyelmet arra a hibára, amit nagyon sokan elkövetnek. Sokszor látom a teremben, hogy az emberek magát a szalagot hengerezik. Annak ellenére, hogy térdízület olajkezelés igencsak nagy fájdalommal jár.

Nyáron sokan kedvet kapnak a sportoláshoz, futni, kerékpározni, edzeni kezdenek, ám nem kevesen vannak, akiket néhány hét után feladásra késztet a térdfájás. Hogyan előzhetjük meg a térdfájást? Páll Zoltán, a FájdalomKözpont sebésze, traumatológus, sportorvos. A sportolók térdfájásának néhány gyakori oka -         Túl gyors és előkészítetlen terhelés Ha a térdet újra és újra erős terhelés éri, megfelelő előkészítés nélkül és esetleg nem helyes kivitelezéssel, az gyorsan és könnyen térdproblémát okozhat. Ebből a szempontból nem csak a futás lehet veszélyes, hiszen a divatos plyometrikus erősítő edzésmódszerekkel is érdemes óvatosnak lenni.

Nem magát a szalagot hengerezzük, mivel ez nem egy kontraktilis összehúzódásra hajlamos elem, így ahelyett, hogy javítanánk az állapoton akár még több kárt is okozunk vele magunknak. Az a rész, amit nyújtanunk, lazítanunk kell a csípőnk elülső oldalsó részén térdfájdalom és futás Tensor Fascia Late combpólya feszítő névre hallgató izom. Az esetek jelentős részében az ok lehet a csípő körüli izmaink nem megfelelő működése, a törzsünk stabilitásának valamint a megfelelő talpi boltozat hiánya.

ha a lábízületek fájnak, mint kezelni

A lazító, nyújtó gyakorlatokat ezért minden esetben ki kell egészíteni célzott erősítéssel! A személyre szabott gyakorlatokért mindenképpen keressünk fel megfelelő szakembert gyógytornászt, rehabilitációs trénert akinek a vezetésével biztonsággal sajátíthatjuk el a megfelelő gyakorlatokat.

Olvassa el is